Nieuwsbrief

Ook op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen en aanbiedingen? Schrijf u in Lees verder >>

tel: 010 70 70 077

Consict

Wat zijn de mogelijkheden van onze centrale

 

De functionaliteiten van onze digitale telefooncentrales bieden u veel voordelen. Alle huidige functionaliteiten die u gewend bent van uw traditionele telefooncentrale blijven uiteraard behouden. Echter, onze nieuwe centrale biedt daarnaast extra mogelijkheden die het bellen makkelijker en gebruiksvriendelijker maken. Zo zijn uw medewerkers productiever en bent u, indien gewenst, real-time op de hoogte van het belverkeer binnen uw organisatie. Ook hoeft u zich geen zorgen meer te maken over het beheer en onderhoud van uw nieuwe centrale.

Een aantal nieuwe functionaliteiten die kunnen worden meegeleverd zijn onder andere:

rec

GESPREKSOPNAME.U herkent het wel, de situaties waarin u een gesprek nog wel eens na zou willen luisteren. Het is nu mogelijk gesprekken op te nemen en te archiveren, later nog eens te beluisteren, met 1 druk op de knop. Omdat de gesprekken digitaal worden opgenomen, kunt u deze ook naar derden verzenden via email.



divgroepen

GROEPSPROGRAMMERING.Op onze centrale is het mogelijk om verschillende groepen aan te maken. Dit is bijvoorbeeld handig voor afdelingen, teams, projecten etc. Het inkomende telefoonverkeer zal dan worden gerouteerd naar alle toestellen binnen deze groepen. Deze toestellen kunnen als volgt over gaan: tegelijk/random/vaste volgorde/gelijkmatige verdeling van gesprekken.

   
receptioniste

AUTO RECEPTIE FUNCTIE. Met deze functionaliteit bent u in staat om al het inkomende telefoonverkeer zonder tussenkomst van een receptioniste. Dmv een keuzemenu kan de klant direct de weg vinden naar zijn bestemming. U kunt de keuzemenu's aanmaken. Er kan direct naar toestelnummers of groepen worden gelinkt.

   
parkeren

GESPREK PARKEREN OP CENTRALE. De gebruiker kan een willekeurig gesprek parkeren op de centrale. Dit stelt een andere gebruiker in staat om het gesprek aan te nemen door te bellen naar een intern nummer. Handig voor bedrijfshallen en grote ruimtes.

   
zoeken

MONITOREN VAN GESPREKKEN. Met deze optie is het mogelijk om: automatisch te monitoren, supervisor monitoring uit te voeren, gebruik te maken van de coaching- en stil monitoring modus.

   
conferencecaal

CONFERENCE CALLING, MULTIWAY CALLING.Conferenties kunnen eenvoudig opgebouwd worden door te bellen (of doorverbinden) naar conferentieruimten. Het is ook mogelijk om automatisch op een bepaald tijdstip de conferentie te organiseren. De deelnemers worden dan op dit tijdstip gebeld door de conferentieruimte.

   
confirmcall

CONFIRM CALL.Middels deze functionaliteit wordt voorkomen dat een gesprek niet wordt beantwoordt. Doordat een medewerker van u bevestiging moet geven middels een code, weet u zeker dat het inkomende gesprek wordt aangenomen en niet in de (GSM) voicemail belandt. Bijvoorbeeld handig voor medewerkers, werkzaam in de storingsdienst buiten kantoortijden.

   
doorzetten

DOORVERBINDEN VAN GESPREKKEN. U kunt gesprekken op 4 manieren doorverbinden: Aangekondigd en onaangekondigd, naar intercom toestel of naar voicemail.

   
overnemen

TOESTEL OVERNAME. U kunt een inkomende oproep die bestemd is voor uw collega (ander toestel) naar u toehalen met een functietoets. Tevens geldt dit voor inkomende gesprekken naar een groep (oproep overname).

   
fax

DIGITAAL FAXEN ONTVANGEN. Alle faxen die uw organisatie ontvangt, kunnen door ons automatisch naar een emailadres worden doorgestuurd. Zo beschikt u altijd over een digitaal document, handig om bijvoorbeeld door te sturen naar collega's of om direct te archiveren.

   
ingesprek

IN GESPREK WEERGAVE. Op uw toestel is direct af te lezen van de functietoetsen, of uw collega in gesprek is of niet. Middels een key module kunt u deze functie uitbreiden per 42 gebruikers tot 126.

   
tijd

TIJDSCHEMA'S VOOR INKOMENDE GESPREKKEN. Deze functie wordt met name ingezet om uw inkomende telefonie te managen buiten kantoortijden of met vakantie en feestdagen. U kunt zelf bepalen wat u wilt, zoals het laten horen van een meldtekst met voicemail, keuzemenu voor uw spoedbereikbaarheid of een doorschakeloptie. Dit alles kan met een korte vertraging worden ingesteld, zodat u nog instaat bent om het gesprek aan te nemen wanneer u (toch) nog aan het werk bent.

   
wachtrij

WACHTRIJ. Alle inkomende gesprekken worden op volgorde van binnenkomst doorverbonden naar een beschikbare medewerker. Gedurende de wachtperiode hoort de beller wachtmuziek.

   
intercom

INTERCOM. Via de intercom functietoets kunt u op andermans toestel of groep toestellen direct een boodschap ten gehore brengen. Deze boodschap, zal direct op de intercom van de betreffende toestellen te horen zijn, handig bijvoorbeeld, wanneer u wacht op enkele afwezigen voor een vergadering.

 

 

 

Telefooncentrale verleden tijd?

U wilt makkelijker in contact komen met uw relaties zonder elk jaar opnieuw te hoeven investeren Lees verder >>

GSM wordt IP.

Geen 3 toestellen meer op uw bureau maar 1 toestel voor alles Lees verder >>

Eindejaars actie

Elke 4e licentie gratis. Lees verder >>